2de etappe Hoek vHolland - Den Haag - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu 2de etappe Hoek vHolland - Den Haag - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu

2de etappe Hoek vHolland - Den Haag

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Dineke

07 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Den Haag

Vandaag was het heerlijk wandel weer, zo'n en een beetje wind. Vanaf de camping was het wel even zoeken om weer op de route te komen. Een vriendelijke oudere man zag mij zoeken op een infobord. Hij vroeg vriendelijk: Kunt u het vinden? Ik mijn verhaal verteld en hij heeft mij geholpen. Een tijdje later fietste er iemand naast mij, ik keek om, het was dezelfde man die mij geholpen had om de juiste weg te vinden. Hij zei: ik kom even kijken of je hebt begrepen, hij heeft nog een stuk meegelopen met zijn fiets aan de hand. Deze dag een groot deel heerlijk door de duinen gewandeld. Ook op het strand vanaf 's Gravenzande tot Ter-Heijde, op het strand was het heerlijk rustig, nog te koud voor badgasten. In Den Haag de mooie parken doorgelopen zoals: Madestein, Ockenburg en Westduinpark. Mijn rugtas is veeel te zwaar, morgen ga ik kijken wat ik achter laat bij Karen. Jullie krijgen 2 keer bericht want volgens mij is de eerste keer het bericht maar half doorgekomen. Truste!!

  • 07 Mei 2015 - 22:33

    Eline:

    Wat super aardig!!!
    Slaap lekker!

  • 07 Mei 2015 - 22:41

    Reja:

    Er zijn best nog wel aardige mensen en zeker bij de oudere generatie.
    Fijn dat je vandaag lekker gelopen hebt. En, nu in je tentje slapen?

  • 07 Mei 2015 - 22:45

    Jan Stoof:

    Ha die Dineke,
    We begrijpen dat je langs de kust naar het noorden trekt. Op een gegeven moment zul je op de Afsluitdijk afmoeten. Als je ons laat weten wanneer je zo'n beetje aan de Afsluitdijk begint, zullen wij, onverwachte dingen voorbehouden, je graag ontvangen in ons huis Welgelegen . Dat ligt een twee kilometer ten oosten van Hippolythushoef en ruim een kilometer ten westen van Oosterland. Adres: Gemeenelandsweg 46, 1777 NN, Hippolythushoef en een kilometer of drie van het begin van de Afsluitdijk. We hebben: een slaapkamer, kampeergelegenheid op ons grasveld en op ons weiland. telefoon: 0622 483811 (Marga) en 0624 606485 (Jan).
    We hopen van je te horen.
    Intussen: voorspoedige en plezierige tocht!
    Jan en Marga.

  • 07 Mei 2015 - 23:05

    Sjaak:

    In ieder geval beter weer als gisteren en de berichten zijn ook goed.
    Oudere man toevallig Hans?
    Hou je taai en geniet!

    Groet sjaak en Sjouk

  • 07 Mei 2015 - 23:22

    Gonny:

    Pas maar op met die aardige mannen !!hihi.

  • 08 Mei 2015 - 07:48

    Jan:

    De barometer gaat naar MOOI! Is dat gunstig wandelweer? Dien veel plezier.!!
    Jan vd lely

  • 08 Mei 2015 - 09:13

    Roger:

    Heb ik dat nog eens gehoord. Die rugtas is te zwaar. Ja alle make up kan je thuis laten.
    groetjes gadoor en kijk niet om roger

  • 08 Mei 2015 - 10:48

    Vera:

    Hoi Dineke,

    Wat een mooi stuk Nederland is dat he, ken de omgeving daar redelijk, want mijn zus woont daar.
    Heb daar regelmatig gewandeld en gefietst.
    Veel wandelplezier en droog weer toegewenst!
    A3aan en Vera

  • 08 Mei 2015 - 15:24

    Truus Breevaart:

    Wat dacht je Dineke, ik ga het weer proberen!
    Ik ga je volgen, veel succes!!!

  • 08 Mei 2015 - 19:33

    Sjanie Klok:

    Leuk Om dit allemaal te lezen Ik ga je volgen Dineke , Veel wandel genot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dineke

Een actieve persoon die af en toe graag een stukje gaat wandelen in 2012 naar Santiago de Compostela gewandeld vanaf Vise (Belgie). In 2015 heb ik een rondje Nederland ge wandeldvan ongeveer 1100 km. Nu in 2017 ga ik een begin maken aan de voetreis naar Rome.

Actief sinds 21 April 2015
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 22198

Voorgaande reizen:

27 Juli 2017 - 27 Augustus 2017

Rome

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

06 Mei 2015 - 10 Juni 2015

Nederland

Landen bezocht: