11e etappe Hippolytushoeve - Reisverslag uit Den Oever, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu 11e etappe Hippolytushoeve - Reisverslag uit Den Oever, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu

11e etappe Hippolytushoeve

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Dineke

16 Mei 2015 | Nederland, Den Oever

Wat een heerlijk relaxed wakker worden in de boerderij van Marga en Jan. Er stond een heerlijk gedekte ontbijttafel met van alles en nog wat, ook heerlijk waren de Geervlietse eitjes van Ad. Daarna heerlijk zitten keuvelen met z'n allen. Na het middaguur zijn Marga, Angela en Marja meegelopen naar Den Oever. Dat vond ik heel erg leuk. In De Oever in 't Wad met z'n allen een heerlijk harinkje gegeten. Daarna afscheid genomen van de meisjes. Achter gebleven met mijn verdriet dat ik morgen de Afsluitdijk niet te voet kan doen ivm een lichte blessure. Morgen ga ik de Afsluitdijk waarschijnlijk per bus doen. Jammer!! Ik hoop dat ik ondanks dit manco mijn rondje af kan maken. Toy toy all the best. Tot morgen.

  • 16 Mei 2015 - 23:11

    Petra:

    Hoi Dineke, Fijn dat het zo leuk is geweest met Jan ,Marga en dat lekkere ontbijt met de eitjes van Ad!! Heel jammer van je blessure !! We hopen dat het meevalt voor je en dat je toch na de afsluitdijk verder kan met rondje NL. Het allerbeste en kijken vol spanning uit naar je volgende verslag!! Groetjes Iek en Petra

  • 16 Mei 2015 - 23:31

    Reja:

    He, wat een pech, Dineke! Je loopt naar Santiago zonder problemen en nu heb je en blessure! Dat is balen! Misschien een rustdag inlassen? Ik duim voor een spoedig herstel! Heenvliet is al aardig in Paardenmarkt sfeer; de lampjes hangen, de verwijsborden zijn op hun plaats.... We zullen je missen,..!!

  • 17 Mei 2015 - 00:50

    Leni :

    Hoi Dineke, fijn dat je het zo gezellig hebt gehad bij Jan en Marga met Geervlietse eieren. Jammer dat je een blessure hebt opgelopen hopelijk valt het mee dat je verder kan met je rondje nl . Gisteren je moeder nog gezien bij de Emte ze was boodschappen met Eline aan het doen . Met leen zijn schok is het goed gegaan zijn hart is weer in het ritme na 1 keer dus dat is alles meegevallen . Wij wensen je beterschap en nog veel wandelplezier. Leen en leni .

  • 17 Mei 2015 - 02:53

    Sjaak:

    Lekker geslapen bij Jan en Marga en dan wakker worden bij een heerlijk gedekte ontbijttafel dat is genieten, maar de eitjes van Ad! A, daar heeft hij zelf helemaal niks aan gedaan en B die zouden zomaar gewoon van de buurman geweest kunnen zijn.

    Een blessure, jij een blessure? Das gek!

    Laat je lekker nog een poosje verwennen in Noord-Holland, neem een paar ( extra ) dagen rust, wij pikken je komende vrijdag op dan kan je tijdens de paardenmarkt een beetje tot rust komen dan brengen we je dinsdag na de Pinksteren je weer op route.






  • 17 Mei 2015 - 09:41

    Vera:

    Dineke, wat rot dat je nu een blessure hebt. Denk dat voorstel sjaak de beste genezing voor je is.
    snel herstel toegewenst en nog veel loopplezier.
    vanuit een zonovergoten spanje toegewenst door aad en vera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dineke

Een actieve persoon die af en toe graag een stukje gaat wandelen in 2012 naar Santiago de Compostela gewandeld vanaf Vise (Belgie). In 2015 heb ik een rondje Nederland ge wandeldvan ongeveer 1100 km. Nu in 2017 ga ik een begin maken aan de voetreis naar Rome.

Actief sinds 21 April 2015
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 22208

Voorgaande reizen:

27 Juli 2017 - 27 Augustus 2017

Rome

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

06 Mei 2015 - 10 Juni 2015

Nederland

Landen bezocht: