Veelerveen - Reisverslag uit Veelerveen, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu Veelerveen - Reisverslag uit Veelerveen, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu

Veelerveen

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Dineke

27 Mei 2015 | Nederland, Veelerveen

Vandaag gezellig de dag doorgebracht in Veelerveen (oost Groningen), waar Kees woont. Vanmorgen een wandeling gemaakt met de hond. Het heeft mij verbaasd hoe mooi het is in oost Groningen. 's Middags zijn we naar Bourtange geweest, dat is een "oude vesting" opnieuw opgebouwd als zijnde rond 1742. Aan het eind van de dag maar Kees zijn stamkroeg geweest om wat te eten en te drinken. Morgen geven ze slecht weer op en we moeten nog een uur rijden voordat we weer op het punt in Midlaren terug zijn. Veel km zullen het morgen niet worden. Dat horen jullie morgen wel weer. Welterusten!

• 27 Mei 2015 - 22:52

Reja:

Ik dacht het wel, toch nog aan de wandel vandaag! Maar nu lekker zonder al die bagage op je rug!
    Wat leuk, dat je door deze wandeltocht je eigen kikkerlandje zo anders leert kennen.
    Hopelijk valt de meeste regen morgen niet op jouw hoofd!
    groeten maar weer!

• 27 Mei 2015 - 22:53

Gonny:

Gezellig zo,n dagje ( nietsdoen), heeft Kees je niet omgepraat om Nijmegen. Weer te lopen?
    Lekker slapen en morgen er weer tegenaan.

• 07 Juni 2015 - 12:42

Bart Van Kranenburg Deil:

Hoi Dineke,vandaag je site bekeken.
    Leuke foto's gezien die je gemaakt hebt.
    Veel succes met je rondje NL.

gr bart.

Dineke

Een actieve persoon die af en toe graag een stukje gaat wandelen in 2012 naar Santiago de Compostela gewandeld vanaf Vise (Belgie). In 2015 heb ik een rondje Nederland ge wandeldvan ongeveer 1100 km. Nu in 2017 ga ik een begin maken aan de voetreis naar Rome.

Actief sinds 21 April 2015