32e etappe Millingen a/d Rijn - Gennep - Reisverslag uit Gennep, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu 32e etappe Millingen a/d Rijn - Gennep - Reisverslag uit Gennep, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu

32e etappe Millingen a/d Rijn - Gennep

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Dineke

08 Juni 2015 | Nederland, Gennep

Het heeft vannacht niet geregend maar mijn tentje was zeik nat van buiten van de dauw en van binnen van de condens, zelfs mijn haar was nat. Slaapzak vochtig brr etc. Toch alles maar ingepakt ik kon moeilijk wachten tot alles opgedroogd was. Vanmorgen vertrokken om 08.30 uur richting Groesbeek. Het was vandaag weer een hele leuke route, wel een kuitenbijter route er waren flinke klimpartijen bij vandaag zowel bij Groesbeek als tussen Groesbeek en Gennep. Gelukkig waren mijn klimspieren het nog niet verleerd van de camino. Na 20 km lopen was ik rond 13.00 uur in Groesbeek. Heerlijk op een terrasje gezeten, wat gegeten en gedronken. Toen was het 14.00 uur, even in mijn routeboekje gekeken naar Gennep is 15 km, ik dacht: dat moet lukken. Op pad gegaan naar Gennep om 17.30 uur zag ik een boerencamping en dacht hier ga ik overnachten. Ik vond het mooi geweest voor vandaag. Deze camping ligt ong 2 km voor Gennep. Ha, ha op deze camping staan 3 caravans en mijn tentje. Lekker rustig vandaag, nou ja, in de wei naast de camping staat regelmatig een ezel te iaën. Goede nacht allemaal!!

• 08 Juni 2015 - 23:58

Reja:

Die ezel zal 's nachts toch wel stil zijn? Maar het is morgenochtend wel weer vroeg licht. Het is te hopen dat hij niet op een haan lijkt en bij het krieken van de dag weer begint te balken!
    En... op deze mini boerencamping een kampwinkel aangetroffen?? Ik vrees van niet! En natuurlijk al helemaal geen restaurant.
    Nou, genieten maar morgen, van de route en het weer.

Dineke

Een actieve persoon die af en toe graag een stukje gaat wandelen in 2012 naar Santiago de Compostela gewandeld vanaf Vise (Belgie). In 2015 heb ik een rondje Nederland ge wandeldvan ongeveer 1100 km. Nu in 2017 ga ik een begin maken aan de voetreis naar Rome.

Actief sinds 21 April 2015