26e etappe Coevorden-Rheeze - Reisverslag uit Rheeze, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu 26e etappe Coevorden-Rheeze - Reisverslag uit Rheeze, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu

26e etappe Coevorden-Rheeze

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Dineke

02 Juni 2015 | Nederland, Rheeze

Nog even over Drente: het is een prachtige bosrijke omgeving, met z'n leuke brink-esdoren en de vriendelijke uitziende woningen. Echt een drenteniersprovincie, heel relaxed. Vanmorgen vroeg eerst nog een paar kaarten op de bus gedaan voor mijn lieve kleinkinderen. Daarna gaan ontbijtenden om 08.15 uur gaan wandelen. Het was heel winderig en koud, even later begon het ook nog te regenen. Jakkie, wat een baggerweer was het vanmorgen, gelukkig stopte de regen rond 11.30 uur. Het waaide nog wel hard, dat vind ik niet erg. Ten eerste droogt dan de kleding die je aan hebt. Ten tweede wind is niet echt verveeld. Ondanks het weer heb ik een hele fijne wandeldag gehad, genoten van de natuur. Ik blijf me verbazen dat je in ons dichtbevolkte land dagen kan lopen en maar weinig mensen tegenkomt. Het lopen ging vandaag heel goed met mijn hieltjes. Rond het middaguur was ik in Hardenberg en zag ik een broodjes zaak. Ik dacht bij mezelf: vlgs mij kom ik weer in de bewoonde wereld. Nu overnacht ik op de sprookjescamping de Vechtstreek in Rheeze. Hele leuke camping voor kinderen kijk maar op www.sprookjescamping.nl. Vanavond heerlijk gegeten een boerensnitzel met spek,ui en champions. Voor de insiders het leek wel een snitzel uit "Bergfriede". Terwijl ik dit schrijf hoor ik de druppels al op mijn tentje. Ik ga snel mijn thermo ondergoed aan doen (2 juni 2015) en naar bed. Truste alvast.

  • 03 Juni 2015 - 13:43

    Gonny:

    Nee echt zomerweer hebben we nog steeds niet hé Dineke, maar om te lopen in hitte is ook niet echt lekker.
    Leuke omgeving is het daar hé ook lekker als fietsvakantie dat hebben we wel eens gedaan en ook in Hardenberg overnacht.
    Fijn dat het goed gaat met de hieltjes houen zo.
    Morgen weer veel wandelplezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dineke

Een actieve persoon die af en toe graag een stukje gaat wandelen in 2012 naar Santiago de Compostela gewandeld vanaf Vise (Belgie). In 2015 heb ik een rondje Nederland ge wandeldvan ongeveer 1100 km. Nu in 2017 ga ik een begin maken aan de voetreis naar Rome.

Actief sinds 21 April 2015
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 22211

Voorgaande reizen:

27 Juli 2017 - 27 Augustus 2017

Rome

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

06 Mei 2015 - 10 Juni 2015

Nederland

Landen bezocht: