28e etappe Camping Eelerberg-Holten - Reisverslag uit Holten, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu 28e etappe Camping Eelerberg-Holten - Reisverslag uit Holten, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu

28e etappe Camping Eelerberg-Holten

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Dineke

04 Juni 2015 | Nederland, Holten

Lieve mensen, ik snap het ook dat ik noodvoorraad in mijn rugtas moet hebben (heb ik meestal). Maar ja, als je nu eenmaal die noodvoorraad op is en je twee dagen door bossen, hei, natuurreservaten ed loopt daar staan echt geen winkels waar je de noodvoorraad kan aanvullen. De buurtschappen waar je door loopt daar zijn ook geen winkels meer (met als bij ons). Even over vandaag. Ik was vanmorgen mijn tentje aan het inpakken en er liep een mevrouw voorbij, even praatje pot.waarna ik zei: "Jammer dat er niets te koop is op de camping (vond zij ook). Heb je niets te eten dan? vroeg ze. Nee, helemaal niets, zei ik. Ik ga wel even twee boterhammen met kaas en een beker melk voor je halen. Wat heb ik weer geluk dat deze lieve mevrouw langs kwam. Spullen gepakt en op weg naar Hellendoorn. Deze 5 km waren heel zwaar, natuurlijk door te weinig "brandstof". In Hellendoorn op zoek naar koffie en een winkel. Ik vond een bakker met een koffiecorner waar ze ook heerlijke broodjes verkochten. Daar heb ik meer dan een uur gezeten om bij te komen. Toen ik me weer oké voelde ben ik weer op pad gegaan. Eerst natuurlijk in een winkel wat etenswaren gekocht voor de noodvoorraad (wat nog in mijn rugzak past). Daarna verliep alles weer goed. Het was inmiddels middag geworden. De rest van de dag heerlijk gewandeld, het was vandaag klimmen en dalen op de Hellendoornsche Berg en de Eelerberg en weer door de mooie bossen en over de heidevelden. Om 17.00 uur aangekomen in Holten. Eerst maar een café-restaurant opgezocht om de inwendige mens wat op te krikken. Daarna op zoek naar de B&B waar ik vannacht logeer. Morgen ga ik richting Laren en dan ben ik alweer in de provincie Gelderland. Truste allemaal!

  • 04 Juni 2015 - 23:49

    Reja:

    Gelukkig buikje vol en een lekker bedje voor deze nacht! Morgen een hete dag... Ben benieuwd hoe je dat weer overleefd. Maar ook daar heb je ervaring mee opgedaan tijdens je wandeling naar Compostella. Suk6!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dineke

Een actieve persoon die af en toe graag een stukje gaat wandelen in 2012 naar Santiago de Compostela gewandeld vanaf Vise (Belgie). In 2015 heb ik een rondje Nederland ge wandeldvan ongeveer 1100 km. Nu in 2017 ga ik een begin maken aan de voetreis naar Rome.

Actief sinds 21 April 2015
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 22212

Voorgaande reizen:

27 Juli 2017 - 27 Augustus 2017

Rome

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

06 Mei 2015 - 10 Juni 2015

Nederland

Landen bezocht: