34e etappe Wanssum - Sevenum - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu 34e etappe Wanssum - Sevenum - Reisverslag uit Sevenum, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu

34e etappe Wanssum - Sevenum

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Dineke

10 Juni 2015 | Nederland, Sevenum

Vanmorgen was ik mijn tentje aan het opruimen toen kwam de campingbeheerder langs om te vragen of ik koffie wilde. Graag, zei ik. Even later zat ik met hem en zijn vrouw bij hun thuis aan de koffie. Om 09.00 uur gaan wandelen van Wanssum via Meerlo naar Swolgen. Net voor Swolgen ging de telefoon het was Philemon. Hij vroeg hoe het met me ging en waar ik liep. Ik vertelde dat ik net Swolgen in liep, waarop hij zei: "Heb je tijd voor een kopje koffie?". Ja natuurlijk, zei ik. Philemon zei: "Dan ben ik over een kwartiertje bij je". Ik natuurlijk stom verbaasd. Gelukkig was er een café wat open was. We hebben lekker koffie gedronken en heerlijke Limburgse vlaai gegeten. Dit was echt een leuke verrassing voor mij. Afscheid genomen en weer op pad richting Grubbenvorst. Bij Grubbenvorst heb ik het Pieterpad verlaten. Vanaf nu ga ik zelf mijn route uitstippelen nav de fietsroutekaarten. Aangekomen in het centrum van Sevenum heb ik eerst lekker gegeten op een gezellig terras. Na het eten moest ik nog 1,7 km lopen naar de camping. Aangekomen op de camping ben ik weer de enigste gast. Het is wel een leuke camping er is zelfs een huiskamer met tv en pc. Tot morgen!!

  • 10 Juni 2015 - 22:03

    Gonny:

    Dat is nog eens een leuke verrassing zeg.
    Heel lief.

  • 10 Juni 2015 - 22:30

    Petra:

    Wat een lieve mensen tref je toch!!! En dan ook nog Philemon op de koffie, heel leuk voor je!!!Leuk om alles te volgen, groetjes ons

  • 11 Juni 2015 - 00:04

    Mariet Sonnemans:

    Goedenavond Dineke ik heb je ontmoet op het terras in Sevenum, en wil ook graag zo wandelen als jij om te beginnen in Nederland. Waar loop je morgen naar toe en via welke plaatsen, en hoe heb je het allemaal uitgezocht. Hoeveel kilometer loop je morgen? misschien komen we elkaar tegen.Ik wil er graag iets meer van weten. Mijn tel. is 0633134637.Mijn email is mason57@hotmail.nl
    Groetjes Mariet Sonnemans

  • 11 Juni 2015 - 01:12

    Mariet :

    Dineke ik heb al je verslagen gelezen, geweldig wat je zoal meemaakt, ik weet niet wat je route is maar je mag morgen bij ons overnachten als je wil. Laat maar horen.
    Groetjes Mariet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dineke

Een actieve persoon die af en toe graag een stukje gaat wandelen in 2012 naar Santiago de Compostela gewandeld vanaf Vise (Belgie). In 2015 heb ik een rondje Nederland ge wandeldvan ongeveer 1100 km. Nu in 2017 ga ik een begin maken aan de voetreis naar Rome.

Actief sinds 21 April 2015
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 22213

Voorgaande reizen:

27 Juli 2017 - 27 Augustus 2017

Rome

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

06 Mei 2015 - 10 Juni 2015

Nederland

Landen bezocht: