19e etappe Warfhuizen-Groningen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu 19e etappe Warfhuizen-Groningen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu

19e etappe Warfhuizen-Groningen

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Dineke

25 Mei 2015 | Nederland, Groningen

Een beetje slechte nacht gehad van de blatende schapen, gillende pauwen. Mijn tentje stond vlak naast de dierenweide. Allemaal niet erg dat hoort er bij in het buitenleven. Ik ben er om 08.00 uur vertrokken ui Warfhuizen. Bij Maarhuizen heb ik het kustpad verlaten en ben ik het Pieterpad gaan volgen. In Winsum heerlijk koffie gedronken bij "De Gouden Karper". Het Poeterpad liep verder door weilanden en langs vaarten, een hele leuke route. Ik moest wel doorlopen tot Groningen want tussen Winsum en Groningen waren geen campings pf andere slaapgelegenheden. Dus...even doorzetten, in Groningen is vast iets te eten en te slapen. Vanavond gezellig in een studentencafe wezen eten, super gezellig! Groningen is echt zo'n studentenstad alles rijd hier op de fiets. Je moet opletten je wordt zo omver gereden door de pizzabezorgers die rijden er wat! Ik overnacht in een hotel vlak bij de Grote Markt. Ook weer zoiets: ik melde mij aan bij de receptie en vroeg wat een overnachting kostte? Hij zei: zoveel. Oké zei ik, wel een beetje duur, hij keek mij aan en zei: voor u doe ik het ontbijt erbij en nu krijg u van mij een biertje. Oké deal!!

  • 26 Mei 2015 - 08:06

    Petra:

    Morge Dineke, wat zijn de mensen aardig voor je hè. Zomaar ontbijt en een biertje gratis!! Je loopt wel lekker door zeg, nu al in Groningen! Succes vandaag en veel wandelplezier, groetjes ons

  • 26 Mei 2015 - 08:38

    Joke:

    Lekker weer in de bewoonde wereld, het was leuk je te volgen op de route die wij ook gelopen hebben tijdens onze grenswandeling, nu ben ik je even kwijt ( wij liepen naar nieuwe schans), bij Elten pik ik je weer op. Veel wandelplezier op het Pieterpad .

  • 26 Mei 2015 - 18:30

    Reja:

    Alweer een bewijs dat onze Noorderlingen niet zo stug zijn als wij altijd denken!
    En.... nu eens lekker uitgeslapen? Of had je nu last van weekend vierende studenten?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dineke

Een actieve persoon die af en toe graag een stukje gaat wandelen in 2012 naar Santiago de Compostela gewandeld vanaf Vise (Belgie). In 2015 heb ik een rondje Nederland ge wandeldvan ongeveer 1100 km. Nu in 2017 ga ik een begin maken aan de voetreis naar Rome.

Actief sinds 21 April 2015
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 22216

Voorgaande reizen:

27 Juli 2017 - 27 Augustus 2017

Rome

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

06 Mei 2015 - 10 Juni 2015

Nederland

Landen bezocht: