41e etappe Halsteren - Anna Jacobapolder - Reisverslag uit Anna Jacobapolder, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu 41e etappe Halsteren - Anna Jacobapolder - Reisverslag uit Anna Jacobapolder, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu

41e etappe Halsteren - Anna Jacobapolder

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Dineke

18 Juni 2015 | Nederland, Anna Jacobapolder

Afscheid genomen van Brabant. Daarna naar het eiland Tholen, eerst door het gezellige dorp/stadje Tholen gewandeld en op een terras bij het haventje koffie gedronken. Daarna verder door het eiland Tholen op weg naar het volgende eilandje Philipsland.volgens mijn kaart was er geen camping of B&B op dat eiland. Wel stond er café 't durp vermeld op mijn kaart. Dus daar maar naar toe gelopen om te vragen of er op het eiland een camping of zo was. Nee, helaas dat is hier niet!! Het was inmiddels al 15.15 uur. Even een pilsje genomen en bekijken wat ik zal gaan doen.de eigenaresse van het café vertelde mij dat er wel een hotel is aan de andere kant van het eiland. Je moet dan nog wel 7 km lopen. Slik!! Oke dat moet dan maar. Doorlopen was ook geen optie dat waren nog veeeel meer km naar het andere eiland. Ik zal jullie vertellen het waren 7 zware km naar die uithoek. Maar ja, ik had weer een slaapplaats.

  • 18 Juni 2015 - 07:46

    Petra:

    Ja Dineke, Tholen en de eilanden zijn wel heel anders om te lopen!! Veel polders en dammen en uitgestrekt!!!! Maar het gaat al opschieten voor je!!! Veel succes

  • 18 Juni 2015 - 08:06

    Joke:

    O sorry heb ik je verkeerde tips gegeven, je gaat niet naar Zeeuws-Vlaanderen . Geniet op de Filipsdam van de flamingo's! Mooie route! Veel plezier,je schiet al lekker op.

  • 18 Juni 2015 - 18:26

    Mariet:

    Je bent wel een volhouder, hoeveel kilo heb je op je rug? Knap werk weer

  • 18 Juni 2015 - 23:25

    Reja:

    De eindstreep komt in zicht! Maar nog 7 km lopen als je het eigenlijk al gehad hebt is toch een eind! Kon je je tent niet ergens in een tuin of boomgaard opzetten? Maar slapen in een hotel ins ook wel weer lekker comfortabel en je bent zeker van je maaltijden! Ook veel waard. Als het nu nog een weekje lekker weer blijft, met niet teveel wind en/of regen dan haal je op een fijne manier de finish! Nog veel loop plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dineke

Een actieve persoon die af en toe graag een stukje gaat wandelen in 2012 naar Santiago de Compostela gewandeld vanaf Vise (Belgie). In 2015 heb ik een rondje Nederland ge wandeldvan ongeveer 1100 km. Nu in 2017 ga ik een begin maken aan de voetreis naar Rome.

Actief sinds 21 April 2015
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 22227

Voorgaande reizen:

27 Juli 2017 - 27 Augustus 2017

Rome

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

06 Mei 2015 - 10 Juni 2015

Nederland

Landen bezocht: