42e etappe Anna Jacobapolder - Stellendam - Reisverslag uit Stellendam, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu 42e etappe Anna Jacobapolder - Stellendam - Reisverslag uit Stellendam, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu

42e etappe Anna Jacobapolder - Stellendam

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Dineke

19 Juni 2015 | Nederland, Stellendam

Bij het hotel in Anna Jacobapolder had ik gevraagd of hier ook een busje rijd ofzo zodat ik morgenochtend eerst weer niet die 7 km (onnodige km) hoeft te lopen. De eigenaar zei: "Ja hoor, een medewerkster van ons wordt iedere morgen om 08.30 uur hier afgezet door de buurtnieuws". Ik vroeg hem of het morgenochtend mogelijk was dat ik morgenochtend mee terug kan rijden naar St-Philipsland. Ja hoor zei hij, dat kan. Inderdaad mocht ik met de buurtnieuws mee naar St-Philipsland. Maar ja, ik had mijn OV.-kaart niet bij me. Ik vroeg aan de chauffeur wat ik hem verschuldigd was. Hij zei: "Ach, laat maar", wat ben ik toch een boffers! Bij St-Philipsland de bus uitgestapt en op weg naar de Philipsdam. Op de Philipsdam heb je een splitsing. De ene kant gaat naar Bruinisse en de andere kant maar Goeree-Overflakkee. Net voor de splitsing kwam ik Petra en zoek tegen op de fiets. Wat een verrassing! We hebben afgesproken om elkaar in Herkingen te ontmoeten en even iets te eten en te drinken. Mijn route die ik zelf uitgezet had ging over Zierikzee. Omdat ik 19 juni jarig ben, wilde ik Hans verrassen om op die dag thuis te komen. Vandaar ik de afslag naar Goeree-Overflakkee genomen heb. In Herkingen aangekomen hebben Petra en zoek gezellig geluncht, na een uurtje was het weer tijd om aan de wandel te gaan. Ik wilde proberen om in Stellendam te komen. Zodat ik de andere dag opijn verjaardag redelijk op tijd in Geervliet aankomt. Benieuwd naar Hans zijn reactie.

  • 19 Juni 2015 - 14:56

    DIRK LIEVAART.:

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    We hebben je de hele route met bewondering en respect gevolgd.
    De beste wensen van ons, de benen op tafel een lekker wijntje er bij.

    Groeten Atie & Dirk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dineke

Een actieve persoon die af en toe graag een stukje gaat wandelen in 2012 naar Santiago de Compostela gewandeld vanaf Vise (Belgie). In 2015 heb ik een rondje Nederland ge wandeldvan ongeveer 1100 km. Nu in 2017 ga ik een begin maken aan de voetreis naar Rome.

Actief sinds 21 April 2015
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 22236

Voorgaande reizen:

27 Juli 2017 - 27 Augustus 2017

Rome

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

06 Mei 2015 - 10 Juni 2015

Nederland

Landen bezocht: