Wijnaldum - Reisverslag uit Winaldum, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu Wijnaldum - Reisverslag uit Winaldum, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu

Wijnaldum

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Dineke

19 Mei 2015 | Nederland, Winaldum

Vandaag in Wijnaldum gebleven.Tjako (de eigenaar van het pension) zei vanmorgen: Jij blijft vandaag maar hier zo kan je niet verder lopen. Ik vond het ook wel prima gezien het weer dreigende luchten, het regende heel hard en het waaide heeeel erg. Samen (Tjako en ik) ontbeten hij heeft eitjes gebakken voor me, terwijl hij gisteren nog zei, dat iedereen hier voor zijn eigen ontbijt moet zorgen. Toch heel aardig van Tjako. Daarna heb ik de apotheken in Harlingen gebeld om te vragen of ze zooltjes hadden die hielspoor kunnen verzachten. Ik werd verwezen naar jet zorgplein in het ziekenhuis. Gebeld naar het zorgplein en gelukkig hadden ze zooltjes op voorraad. Ik vroeg aan Tjako of hij een fiets voor mij had zodat ik even naar het zkhs in Harlingen kon rijden. Tjako zei: "Ik rij je wel even met de auto naar het zkhs". Weer zo' aardige aktie van Tjako. Daarna samen koffie gedronken bij de MacDonalds. Nu maar hopen dat ik met deze zooltjes de trip door NL af kan maken. Lieve groetjes allemaal vanuit Fryslân!

  • 19 Mei 2015 - 15:56

    Petra:

    Hoi Dineke, wat een pech, hielspoor, dat loopt echt niet lekker! Wat aardig van Tjaco om je zo te helpen. Hopelijk doet deze dag rust je goed en kan je met de zooltjes verder! Alle goeds en tot horens!!!!

  • 19 Mei 2015 - 16:08

    Marleen:

    Valt dus best mee dat Friezen stug zijn!!! ;-)
    Succes verder!!!!

  • 19 Mei 2015 - 16:48

    Jan V D Lely:

    Vervelend die hielspoor. Heel pijnlijk, maar met een paar dagen kalmpjes Aan en de goede zooltjes hopelijk beter. Wel fijn dat de mensen in Friesland zo behulpzaam zijn. Dus dat verhaal van stugge Friezen gaat niet op.
    Dineke, veel succes, ik duim voor je,
    Vriendelijke groeten,
    Jan

  • 19 Mei 2015 - 17:59

    Hennie:

    Wat ontmoet jij toch lieve mensen Dineke, hopelijk gaat het je lukken, soms wordt je ineens met dingen geconfronteerd met dingen waar je geen rekening mee gehouden hebt. Hopelijk gaat het je lukken. Neem maar een extra daje vrij. xx

  • 19 Mei 2015 - 20:57

    Reja:

    Hallo Dineke.
    Kijk, er zijn heus nog wel lieve mensen, al denk je soms van niet als je al die verhalen in de krant leest. Ik duim voor je, dat de zooltjes helpen. Maar als het echt hielspoor is, zou het ook nog wel een tijdje kunnen duren. Het is ook een hardlopers blessure, dus ik weet er wat van. Gelukkig heb ik het zelf nooit gehad. Maar er zijn altijd uitzonderingen en daar hoor jij vast bij. Ik duim voor je en kijk uit naar je mail van morgen. Ik hoop zo voor je dat je weer lekker verder kan stappen!
    Liefs, Reja.

  • 19 Mei 2015 - 23:44

    Jan Stoof:

    Verstandige acties!
    Groeten van Jan en Marga.

  • 20 Mei 2015 - 09:55

    Marry Blokhuysen:

    Wat leuk, een rondje Nederland.Sterkte met de blessure!Groet Mar.

  • 20 Mei 2015 - 11:12

    Yvonne:

    Hoi Dineke,
    De eerste hindernissen genomen, hopelijk gaat het goed met de zooltjes.
    Het weer wordt in ieder geval beter, houd de moed er in..
    Groetjes
    Yvonne

  • 21 Mei 2015 - 23:28

    Reja:

    Hallo Dineke. Ik mis je reisverslag van vandaag. Toch geen slecht teken? Ben je nog in de benen?
    Liefs, Reja.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dineke

Een actieve persoon die af en toe graag een stukje gaat wandelen in 2012 naar Santiago de Compostela gewandeld vanaf Vise (Belgie). In 2015 heb ik een rondje Nederland ge wandeldvan ongeveer 1100 km. Nu in 2017 ga ik een begin maken aan de voetreis naar Rome.

Actief sinds 21 April 2015
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 22260

Voorgaande reizen:

27 Juli 2017 - 27 Augustus 2017

Rome

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

06 Mei 2015 - 10 Juni 2015

Nederland

Landen bezocht: