22e etappe Schipborg-Anderen - Reisverslag uit Anderen, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu 22e etappe Schipborg-Anderen - Reisverslag uit Anderen, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu

22e etappe Schipborg-Anderen

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Dineke

29 Mei 2015 | Nederland, Anderen

De regen tikt tegen het zolderraam. Wat ben ik blij met het zolderkamertje in de "herberg van Anderen". Vanmorgen vroeg vertrokken van de camping in Schipborg. Wat heb ik het vannacht koud gehad!! Ook heeft het 's Nachtschade geregend, mijn tent was zeik nat, van buiten van de regen en van binnen van de condens. Tent nat ingepakt, ik kan moeilijk wachten tot hij droog geworden is. Even iets over mijn blessure: Ik heb nu 2 dagen gelopen zonder pcm, ik moet zeggen het gaat best wel goed. Ik kan niet mijn tempo lopen, dus dan maar iets langzamer en wat meer rust inlassen. Vandaag was het een bewolkte dag (gaat het regenen of niet). Ondanks het weer toch gezellig door de Drentse bossen over zandpaden gewandeld en verder over de Gasterse duinen naar Gasteren en via de Ballooerveld naar Rolde. In Rolde gezellig geluncht met Marleen en natuurlijk bijgekletst. Daarna nog enkele km gelopen vlgs mijn kaart was er een camping, helaas niet gezien vanaf mijn route. Inmiddels regende het, ik dacht ik loop het dichtstbijzijnde dorp in, in de hoop dat daar wel een slaapplek zou zijn. Ik kwam terecht bij "herberg van Anderen" en gelukkig was er nog een kamer vrij. Het eerste wat ik deed was mijn tentje uitpakken om te laten drogen. Zo zie je: ieder nadeel heeft zijn voordeel, geen camping, wel een herberg. Gezien he tweernen ik blij dat ik de camping niet kon vinden. Trouwens heerlijk gegeten in de herberg: Drentse mosterdsoep en lamsbout uit de oven. Welterusten!!

  • 30 Mei 2015 - 09:32

    Petra:

    En.....heerlijk geslapen vannacht en droog. Fijn dat het beter gaat met de hielen, dan maar wat langer er over doen hoor.Gezellig onderweg hè een bakkie doen.Veel loopplezier vandaag en tot horens!!

  • 30 Mei 2015 - 09:58

    Truus:

    Marleen vond het gezellig, samen te lunchen, maar ze vond het heel wat, zo alleen.
    Ik volg je verder, en hopen op wat meer zon, en geen zere hieltjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dineke

Een actieve persoon die af en toe graag een stukje gaat wandelen in 2012 naar Santiago de Compostela gewandeld vanaf Vise (Belgie). In 2015 heb ik een rondje Nederland ge wandeldvan ongeveer 1100 km. Nu in 2017 ga ik een begin maken aan de voetreis naar Rome.

Actief sinds 21 April 2015
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 22267

Voorgaande reizen:

27 Juli 2017 - 27 Augustus 2017

Rome

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

06 Mei 2015 - 10 Juni 2015

Nederland

Landen bezocht: