31e etappe Braamt-Millingen a/d Rijn - Reisverslag uit Millingen aan de Rijn, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu 31e etappe Braamt-Millingen a/d Rijn - Reisverslag uit Millingen aan de Rijn, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu

31e etappe Braamt-Millingen a/d Rijn

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Dineke

07 Juni 2015 | Nederland, Millingen aan de Rijn

Vanmorgen nadat ik de bebouwde kom had verlaten liep ik gelijk het bos in. Ongeveer 10 km aan een stuk door het bos gelopen, wat is dat toch mooi!! Het bos kwam uit in Elten (Duitsland) daarna via de landsgrens naar Spijk. Vanaf Spijk over een dijk naar Tolkamer (vroeger was Tolkamer een douane dorp), de dijk liep langs de Boven Rijn. Ik passeerde nog twee steenfabrieken. Een paar km op zo'n dijk lopen waar alle verkeer over raast is een beetje saai, gelukkig is er op de Rijn altijd wel iets te zien: tankers, pleziervaartuigen, passagiersschepen zelfs we containerschip. Daarna via een jachthaven naar het voetgangersveer die fietsers en wandelaars overzet naar Millingen. In Millingen wat gegeten (voor de zekerheid) daarna richting camping. De camping heet Zeelandsche Hof. Je gelooft het of nietwaar hier in het oosten tegen de Duitse grens ligt: Nw-Zeeland, Groot-Zeeland, Klein-Zeeland en zelfs is er de Zeelandse straat. Oh!! Vandaag ben ik ook nog door de Tolstraat gelopen, welles waar in het plaatsje Tolkamer, maar toch leuk! Morgen ga ik richting Groesbeek, misschien herken ik nog wel plekjes van de 4-daagse. Lieve mensen tot morgen!

  • 07 Juni 2015 - 22:19

    Joke:

    Leuk Dineke ,we herkennen de route weer! Morgen door Leuth, daar is een Spar hoor en dan op richting Groesbeek,klimmen! Veel plezier

  • 08 Juni 2015 - 11:47

    Truus:

    Hoi Dineke,
    Wat ga je als een speer!
    Veel succes de laatste dagen, met heel goed weer!

  • 08 Juni 2015 - 20:47

    Gonny:

    Hoi Dineke,
    Leuk het zeelandsehof, daar hebben wij in 2010 zo n hutje gehuurd tijdens de 4 daagse week.
    Morgen groesbeek , ook daar hebben we 3 jaar een huisje gehuurd tijdens de 4 daagse week.
    Herinneringen heb je daar wel denk ik.
    Veel loop plezier morgen.

  • 08 Juni 2015 - 23:52

    Reja:

    Wat ga je lekker snel! Gelukkig heb je lekker loop weer.
    Ik kijk regelmatig op de kaart om te zien waar je bent. En dan zie ik ook de lengte van de routes die je bent gegaan. Petje af hoor!
    Wij hebben 3 dagen op de Utrechtse Heuvelrug gefietst. Wat is het daar ook mooi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dineke

Een actieve persoon die af en toe graag een stukje gaat wandelen in 2012 naar Santiago de Compostela gewandeld vanaf Vise (Belgie). In 2015 heb ik een rondje Nederland ge wandeldvan ongeveer 1100 km. Nu in 2017 ga ik een begin maken aan de voetreis naar Rome.

Actief sinds 21 April 2015
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 22262

Voorgaande reizen:

27 Juli 2017 - 27 Augustus 2017

Rome

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

06 Mei 2015 - 10 Juni 2015

Nederland

Landen bezocht: