35e etappe Sevenum - Lierop - Reisverslag uit Lierop, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu 35e etappe Sevenum - Lierop - Reisverslag uit Lierop, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu

35e etappe Sevenum - Lierop

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Dineke

11 Juni 2015 | Nederland, Lierop

Vandaag net voor Helenaveen Brabant ingewandeld. Het was vandaag een heerlijke wandeldag met prachtig weer, vanmiddag was ik toch blij dat ik deels onder de bomen liep. Ik ben vanmiddag aangekomen in Lierop, ik zag daar een gezellig terras en ben daar gelijk neergestreken. Een grote pils besteld en er super van genoten na deze lange/warme wandeling. Ik vroeg aan de dame die me het pilsje serveerde of ze hier een slaapplek wist. Ze zei: "Hier tegenover is een B&B maar hij was nog niet thuis. Oke, dan neem ik er nog een. De B&B was aan de overkant van de kroeg, dus ik kon zo zien wanneer hij thuis was. Even later naar de B&B gegaan rondleiding gekregen. Daarna mij heerlijk opgefrist en naar het restaurant aan de overkant. Dit heb ik nog niet meegemaakt tijdens mijn trip, dat ik op een plek was waar op een kruispunt een slaapplek, café en een restaurant was. Terug naar de B&B na het bezoek aan het restaurant zat de huisbaas tv te kijken en we raakten aan de praat. Het was een heel indrukwekkend gesprek (van zijn kant) wat ik niet snel zal vergeten. Het lijkt dan zo'n gewone dag, aan het eind werd het toch weer een bijzondere dag. Truste!!

  • 12 Juni 2015 - 07:48

    Mariet:

    Een mooie wandeling gemaakt zo te horen ik woon in het Brabantsr dorp Neerkant ben je zeker doorgekomen na Helenaveen, Brabant is mooi en er wonen gemoedelijke mensen. Neerkant ligt 30 km van Eindhoven via de autoweg, daar is vanavond in het P.S.V. stadion een concert van de Brabantse zanger Guus Meeuwis wel ooit van gehoord denk ik vraag maar onderweg iedereen kent hem. Welke kant ga je nu op en hoe stippel je het uit?
    Gr. Mariet

  • 12 Juni 2015 - 11:56

    Reja:

    Zo, ik heb je een paar dagen gemist!!! Hoe kan dat nou? Wat tof van Philemon om een bakkie bij je te komen doen! Even lekker bijpraten en je bent weer op de hoogte van het wel en wee in ons dorp. We maken ons klaar voor de doortocht van de Tour.
    Deze wandeling zal zeker weer een onvergetelijke ervaring voor je zijn. Om zo de mensen van je eigen land te leren kennen is vast heel waardevol.
    Loop ze en blijf vandaag maar een beetje uit de zon!
    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dineke

Een actieve persoon die af en toe graag een stukje gaat wandelen in 2012 naar Santiago de Compostela gewandeld vanaf Vise (Belgie). In 2015 heb ik een rondje Nederland ge wandeldvan ongeveer 1100 km. Nu in 2017 ga ik een begin maken aan de voetreis naar Rome.

Actief sinds 21 April 2015
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 22265

Voorgaande reizen:

27 Juli 2017 - 27 Augustus 2017

Rome

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

06 Mei 2015 - 10 Juni 2015

Nederland

Landen bezocht: