4e etappe Katwijk - Vogelenzang - Reisverslag uit De Zilk, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu 4e etappe Katwijk - Vogelenzang - Reisverslag uit De Zilk, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu

4e etappe Katwijk - Vogelenzang

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Dineke

09 Mei 2015 | Nederland, De Zilk

Vannacht heeft het erg hard geaaid en geregend, ook wel een belevenis in een eenpersoons tentje als niet kampeerder. Toen ik vanmorgen wakker werd waaide het nog steeds en donkere wolken aan de lucht, maar het was droog. Dus snel mijn tentje afgebroken (was nog wel een beetje nat) voordat er regendruppels uit die donkere wolken kwamen. In de campingwinkel mijn ontbijt gekocht. Om 9.00 uur vertrokken van de camping. Het was zo koud dat ik handschoenen heb aan gedaan, ik had gewoon dode vingers. Vanaf de camping naar de boulevard van Katwijk, door de duinen naar de boulevard van Noordwijk en natuurlijk langs Grand Hotel Huis ter Duin. Verder heel de dag door de duinen lopen struinen. Kilometers lang kom je niemand tegen in de duinen. Je voelt je echt alleen op de wereld en dan in zo'n mooie omgeving, ik vind het fantastisch! Vandaag ook nog twee km over strand gelopen. Het waaide zo hard er waren af en toe zandverstuivingen. Ik had gelukkig de wind in de rug. Ik heb nu mijn tentje, met deze wind op kunnen zetten op de camping Vogelenzang. Ik kreeg een veldje toegewezen, even gekeken waar ik het beste uit de wind stond en dat was naast een caravan met voortent. Terwijl ik mijn tentspullen uit pakte kwam de buurvrouw van de caravan naar me toe en zei: "Dit is onze plaats". Waar op ik zei: "ik ben morgenochtend weer vertrokken, het is maar voor een nachtje". De lieve buurvrouw zei: "Ik heb het liever niet, ga maar aan de overkant staan". Nu sta ik dus in de volle wind. Hopen maar dat de tent de storm overleeft. Groetjes tot morgen

  • 09 Mei 2015 - 19:18

    Joke:

    En nu lekker uit eten??

  • 09 Mei 2015 - 20:30

    Leni :

    Dineke wat een onaardige buurvrouw , daar ga je vast vanavond geen wijntje mee drinken !!!!hopelijk gaat de wind wat afnemen en waait hij niet van het veld af .slaap lekker voor straks . En voor morgen hopelijk wat minder wind .!!!!!! Groetjes van leen en leni .

  • 09 Mei 2015 - 20:35

    Annette:

    Het camping leven is hard ,toch geen belgen zeker

  • 09 Mei 2015 - 22:11

    Sjaak:

    Dat is dus simpel gezegd een ' tering wijf' morgenochtend voor je vertrekt de haringen er maar ff uittrekken!
    Nou voorlopig genoeg wind gehad, de berichten voor de komende dagen zijn prima.
    Dat wordt genieten, ' de paden op de lanen in'


  • 10 Mei 2015 - 22:20

    Gonny:

    Nou Dineke, wat een onaardig mens, dat heb je op je vorige reis niet meegemaakt h'e.
    Hoop dat je niet meer zulke lui tegenkomt,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dineke

Een actieve persoon die af en toe graag een stukje gaat wandelen in 2012 naar Santiago de Compostela gewandeld vanaf Vise (Belgie). In 2015 heb ik een rondje Nederland ge wandeldvan ongeveer 1100 km. Nu in 2017 ga ik een begin maken aan de voetreis naar Rome.

Actief sinds 21 April 2015
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 22254

Voorgaande reizen:

27 Juli 2017 - 27 Augustus 2017

Rome

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

06 Mei 2015 - 10 Juni 2015

Nederland

Landen bezocht: