5e etappe Vogelenzang - Bloemendaal - Reisverslag uit Bloemendaal, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu 5e etappe Vogelenzang - Bloemendaal - Reisverslag uit Bloemendaal, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu

5e etappe Vogelenzang - Bloemendaal

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Dineke

10 Mei 2015 | Nederland, Bloemendaal

Gisterenavond ontdekte ik dat ik mijn wandelmaatje kwijt was en die betekend veel voor mij. Samen hebben we de wandeltochten gemaakt naar Santiago en naar Brussel (mijn wandelmaatje is mijn wandelstok). Ik heb er slecht van geslapen, je ligt maar te piekeren, zou hij bij de tent weggehaald zijn of heb ik hem ergens laten staan? 's Morgens naar de receptie, gevraagd of er een wandelstok gevonden was. En, ja hoor, ik had hem laten staan. Ik was als een kind zo blij. Camping Vogelenzang lag een uur van de route, dus na een uur zat ik pas weer op de route. Vandaag veelal door de duinen gelopen, veel herten gezien en natuurlijk ook door de bossen gestapt. Vannacht overnacht ik op camping Bloemendaal. Ik dacht nu ga ik eens op niveau kamperen. Nou, echt niet, het is hier zeer armoedig, geen restaurant/kantine, het winkeltje is open van 08.30-10.00 uur. Er staat buiten een frisdranken automaat, terwijl ik me zo verheugde op een pintje! Morgen dan maar! Tot dan.

  • 10 Mei 2015 - 20:01

    Petra:

    Hoi Dineke, heel vervelend voor je dat je je wandelmaatje kwijt bent, kan je geen oproep plaatsen? Het gaat verder wel lekker hè, geen vervelende buren vanavond? Groetjes van ons en het is heel leuk elke avond je reisverslag te lezen!! Je ziet ons wel een keer!

  • 10 Mei 2015 - 22:25

    Gonny:

    En dat allemaal op moederdag , geen wijntje enzo.
    Morgen onderweg alvast wat inslaan uitvoorzorg als weer alles dicht is. Morgen heel warm weer. Dus veel water mee.
    Succes op dag 6.

  • 10 Mei 2015 - 22:29

    Reja:

    Nou, wat een geluk, dat je alles nog hebt. Het lijkt misschien niet zo belangrijk, maar ik kan me voorstellen dat je aan die stok gehecht bent geraakt. Hij/zij zal je er de rest van de tocht doorheen slepen! Wat zou die stok veel kunnen vertellen als hij kon praten! En morgen gewoon 2 bier bestellen. Dat zal zeker smaken, want het wordt warm! Suk6!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dineke

Een actieve persoon die af en toe graag een stukje gaat wandelen in 2012 naar Santiago de Compostela gewandeld vanaf Vise (Belgie). In 2015 heb ik een rondje Nederland ge wandeldvan ongeveer 1100 km. Nu in 2017 ga ik een begin maken aan de voetreis naar Rome.

Actief sinds 21 April 2015
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 22282

Voorgaande reizen:

27 Juli 2017 - 27 Augustus 2017

Rome

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

06 Mei 2015 - 10 Juni 2015

Nederland

Landen bezocht: