38e etappe Esbeek - Ulvenhout - Reisverslag uit Ulvenhout, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu 38e etappe Esbeek - Ulvenhout - Reisverslag uit Ulvenhout, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu

38e etappe Esbeek - Ulvenhout

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Dineke

14 Juni 2015 | Nederland, Ulvenhout

Het was een heerlijk zonnige dag in Brabant. Vanmorgen vertrokken van de camping uit Esbeek via Alphen daarna door de bossen naar Ulvenhout. Het was een pittig daagje vandaag veel km gelopen ik weet niet exact in ieder geval meer dan 30. Aangekomen op de boerencamping in Ulvenhout was er niemand thuis. Ik ben maar op de bank gaan zitten die buiten stond, schoentjes uit en lekker even uitrusten. Na een kwartiertje kwamen de mensen (campingbeheerders) thuis. Ik kreeg een plek aangewezen en ik vroeg of ik een fiets mocht lenen om het dorp in te gaan om wat te eten, mijn voeten wilde echt geen stap meer doen, ik mocht de fiets lenen. Snel even omgekleed, ik had zo'n honger gelijk op de fiets gesprongen en het dorp ingereden (de vrouw zei: "Rij maar naar de kerk daar zijn de restaurantjes". Natuurlijk geen kaart meegenomen, dom! Heerlijk Chinees gegeten. Daarna op de fiets gesprongen en terug naar de camping. Ja, ja dat had je gedacht. Ik kon werkelijk de camping niet meer vinden. Ongeveer 30 rondjes gereden door Ulvenhout. Ik dacht voor het donker wordt moet ik toch wel op de camping zijn.op een gegeven moment bij mensen aangebeld en die hebben mij geholpen met behulp van de e-pad. 's Middags was ik aangekomen bij de camping via een bospad, dus ik was op zoek naar die ingang. Nu kwam ik van een andere kant en was het een totaal andere ingang, vandaar ik het niet herkende. Achteraf was ik al 3 keer langs gefietst op mijn zoektocht. Het zal allemaal wel komen van de vermoeidheid zullen we maar denken. Zo eindigt een gewone dag toch weer speciaal. Tot morgen!!

• 15 Juni 2015 - 07:54

Mariet:

Dat is ook het mooie van wandelen er kan altijd iets onverwachts gebeuren. En er zijn altijd wel mensen die behulpzaam zijn. Weer knap gedaan complimenten.

• 15 Juni 2015 - 17:30

Cees Burger:

Ja gaat fantastisch Dineke. Tuurlijk ben je 's avonds moe, maar je doorzettingsvermogen is bijna niet te evenaren. Het begint al lekker op te schieten toch!