39e etappe Ulvenhout - Rucphen - Reisverslag uit Rucphen, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu 39e etappe Ulvenhout - Rucphen - Reisverslag uit Rucphen, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu

39e etappe Ulvenhout - Rucphen

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Dineke

15 Juni 2015 | Nederland, Rucphen

Vandaag verliep de dag zoals alle andere dagen. Gezellig wandelend in de zo'n in het Brabantse land. Ik wilde vandaag wat eerder stoppen met wandelen dan de afgelopen dagen het geval was. Maaaaar het liep anders. Rond 16.00 uur was ik op de plek waar ik wilde zijn, nu nog de camping vinden in de bosrijke omgeving. Dat heeft ong twee uur geduurd voordat ik bij de camping aankwam. Navraag bij mensen op straat, bijensen aangebeld om te vragen, telkens was het anders. Gek werd ik er van. Je loopt op het eind van de dag met moeie en zere voeten en dan sturen ze je van het kastje naar de muur. Op een gegeven moment stond het huilen me nader dan het lachen. Ik was het zat ik dacht ik loop naar de plaats Rucphen toe, ik zie het wel. Op weg daarheen passeerde een jongen en een meisje op de fiets. Nog maar eens aan hun gevraagd of zij mij de weg naar de camping konden uitleggen. De jongen zei: "ik breng je wel even, ga maar achterop zitten". Wat lief!!! Zien jullie het al voor je, ik achter op de fiets met die grote rugzak bij een knul van ong 16 jaar. Ik was heel erg blij dat hij me bij de camping heeft afgezet. Ik kwam het terrein op en dacht. Yes!! Hier is een restaurant en een bar. Aangekomen bij de receptie was het gesloten. Me gemeld via de intercom. Even later kwam de beheerder aan op de fiets. Ik vroeg: "Kan ik hier wat eten en drinken? Nee mevrouw, we zijn maandag en dinsdag om 17.30 uur gesloten! Grrr, Grrr. Wel kon ik 2 flesjes bier kopen, die heb ik dan ook met genoegen voorin tent opgedronken. Het moet niet gekker worden vandaag mijn derde blaar opgelopen. Truste lieve mensen!

  • 15 Juni 2015 - 21:59

    Vera:

    Hoi Dineke,
    Wat een ellende af en toe he om een adres te kunnen vinden, volgende keer maar tomtommetje meenemen, scheelt een hoop km omlopen.
    Vanavond je B & B op tv gezien. Heb je een zo'n leuk houten huisje gelegen?
    Zag er erg leuk uit, en ook leuke mensen.

    Nog veel wandelplezier!

    Gr. van ons
    Vera

  • 15 Juni 2015 - 22:06

    Jan V D Lely:

    Lekker allemaal . Maar je hebt het grootste deel toch wel achter de rug. Maar als ik je verslag nu lees ben je een beetje aan het eind van je latijn?? Nog ff doorbijten nu!! Ik heb diep respect voor jou prestatie.
    Dineke heel veel plezier ondanks deze moeilijke dag.
    Vriendelijke groeten,
    Jan V d lely

  • 15 Juni 2015 - 22:07

    Roger:

    Hi Dineke.
    wij willen in july ook op camping inNL. Dit geef geen goed uitzicht om er eentje te vinden.
    de blaren zijn vanhet te snel lopen!!!. Nog een paar dagen de moed er inhouden en dan is het weerfeest

    succes roger

  • 15 Juni 2015 - 22:07

    Roger:

    Hi Dineke.
    wij willen in july ook op camping inNL. Dit geef geen goed uitzicht om er eentje te vinden.
    de blaren zijn vanhet te snel lopen!!!. Nog een paar dagen de moed er inhouden en dan is het weerfeest

    succes roger

  • 16 Juni 2015 - 14:00

    Reja:

    Hee. ik heb je een paar dagen gemist ..... Kleinkinderen te logeren, beetje ziek geweest,..Maar zonet meteen de kaart erbij gepakt, want de plaatsen waar je langs komt ken ik soms van naam, maar ... waar liggen ze precies? Je schiet idd lekker op ! Nu Zeeland nog in? En dan de bruggen en dammen en zo op weg naar Geervliet? Wat vervelend, dat je nu blaren hebt gelopen! Die zijn niet zomaar genezen. Dan maar weer wat gas terug, zoals Roger zegt? Je loopt nu bijna elke dag 30 km of meer! Ik heb echt bewondering voor je doorzettingsvermogen! Vandaag heb je waarschijnlijk wel weer lekker wandelweer: beetje wind, af en toe een zonnetje? Ik hoop, dat je vanavond weer lekker kunt eten. Je moet tenslotte ook de accu weer opladen! Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dineke

Een actieve persoon die af en toe graag een stukje gaat wandelen in 2012 naar Santiago de Compostela gewandeld vanaf Vise (Belgie). In 2015 heb ik een rondje Nederland ge wandeldvan ongeveer 1100 km. Nu in 2017 ga ik een begin maken aan de voetreis naar Rome.

Actief sinds 21 April 2015
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 22243

Voorgaande reizen:

27 Juli 2017 - 27 Augustus 2017

Rome

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

06 Mei 2015 - 10 Juni 2015

Nederland

Landen bezocht: