40e etappe Rucphen - Halsteren - Reisverslag uit Halsteren, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu 40e etappe Rucphen - Halsteren - Reisverslag uit Halsteren, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu

40e etappe Rucphen - Halsteren

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Dineke

16 Juni 2015 | Nederland, Halsteren

Vandaag in een totaal andere omgeving gewandeld dan voorgaande dagen. Geen bossen, alleen gelopen door de open vlakte, weilanden en akkers. Vanuit Rucphen gelopen langs de zuidkant van Roosendaal. Toen ik daar liep dacht ik, het lijkt wel Spijkenisse gezien de bouw van de huizen ed. Daarna naar het plaatsje Wouw waar ik even een pauze had ingelast. Na Wouw weer het buitengebieden in naar Halsteren. Volgens mijn kaart was er geen camping in de buurt. Ik dacht, ik loop de hoofdsyraat in en misschien kom ik een slaapplek tegen en inderdaad zag ik een hotelletje genaamd: "Hotel De Ram" ha, ha, wat een naam. Daar was nog een kamer vrij. Het os een fam. hotel, noet aangepast aan deze tijd (jaren zeventig stijl). Maak voor mij natuurlijk niets uit. Heerlijk gegeten, daarna gezellig zitten praten met een man doe aan het rond fietsen was in Brabant. Morgen verlaat ik Het mooie Brabant en loop ik het land van het Zeeuws meisje binnen. Tot morgen.

  • 16 Juni 2015 - 23:07

    Joke:

    Succes in het uitgestrekte zeeland! Zoek op tijd een slaapplaats in het stille Zeeuws Vlaanderen en als je langs het laaaaange leopoldkanaal loopt ga dan bij de Roste muis in st. Jan in eremo,heerlijk paling in 't groen eten. Wij zaten daar in hun weilandtuin te eten tussen de konijntjes. Er is daar ook een leuke boerderij in de buurt om te slapen. Groetjes,Henk en Joke

  • 16 Juni 2015 - 23:41

    Gonny:

    Leuk zeg dus met je verjaardag loop in Zeeland.
    Fijne loopdag daar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dineke

Een actieve persoon die af en toe graag een stukje gaat wandelen in 2012 naar Santiago de Compostela gewandeld vanaf Vise (Belgie). In 2015 heb ik een rondje Nederland ge wandeldvan ongeveer 1100 km. Nu in 2017 ga ik een begin maken aan de voetreis naar Rome.

Actief sinds 21 April 2015
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 22268

Voorgaande reizen:

27 Juli 2017 - 27 Augustus 2017

Rome

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

06 Mei 2015 - 10 Juni 2015

Nederland

Landen bezocht: