23e etappe Anderen-Schoonloo - Reisverslag uit Schoonloo, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu 23e etappe Anderen-Schoonloo - Reisverslag uit Schoonloo, Nederland van Dineke Hennik - WaarBenJij.nu

23e etappe Anderen-Schoonloo

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg Dineke

30 Mei 2015 | Nederland, Schoonloo

Vanmorgen toen ik wakker werd, tikte het nog net zo hard op mijn dakraam als gisteravond. Ik dacht bij mezelf, geen haast. Heerlijk ontbeten in de herberg. Maar ja, je kan daar toch niet blijven zitten tot het mooi weer wordt. Om 10.00 uur toch maar op stap gegaan, op dat moment was het droog. Wel dreigende luchten! Enfin ik was net 1,5 km op weg en er kwamen luchten voorbij, ik dacht: Oeps, dit gaat niet goed. Gelukkig was ik vlakbij een viaduct daar ben ik heen gegaan en heb daar die hoos bui afstaan wachten (half uur onder het viaduct gestaan). De stortbui was over, rugtas weer op de rug en gaan. Het is heel de dag slecht weer geweest regen, hagel, onweer af en toe wilde de zo'n zijn stralen laten schijnen tussen de buien door. De route van vandaag ging heel veel door de bossen en door weilanden, dus geen schuilplaatsen. Nu sta ik op de camping " De Warme Bossen" ong een km voor Schoonloo. Toen ik daaraan kwam zag ik ook dat b&b's waren. Gezien de donkere luchten aan de hemel, leek mij dat geen verkeerd idee. Dus ik slaap in een B&B (hut) op de camping. Hopelijk is het morgen mooier weer. Tot dan Liefs Dineke

  • 30 Mei 2015 - 17:16

    Annette:

    Hé Dinneke, je hebt het percies niet getroffen, wij momenteel in Luxemburg op een zeer mooie camping maar het weer is hier ook niet zo goed, af en toe wat zon maar wel heel veel wind

  • 30 Mei 2015 - 21:30

    Gonny:

    Nou Dineke je treft het niet met het weer zeg.hopen dst het morgen weer wat beter wordt.
    wij hebben ook gelopen een tocht in Barendrecht 40km. de hele dag droog en zon, alleen vanmorgen vroeg de buien afgewacht dus wst lster gestart.

  • 30 Mei 2015 - 21:46

    Reja:

    Nou, je zat vandaag zeker aan de verkeerde kant van het land. Na een hoosbui vanmorgen om half 8 is het verder mooi weer geweest. Heerlijk weer voor de beeldentuin. Morgen de laatste dag, maandag de tuin uitruimen. De voorspellingen voor morgen zjjn voor onze regio ook niet best.
    Je bent wel een doorzetter om met die regen toch verder te gaan. Maar ja, binnen blijven wachten op droog weer is ook geen optie. Dus duimen voor droog weer! Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dineke

Een actieve persoon die af en toe graag een stukje gaat wandelen in 2012 naar Santiago de Compostela gewandeld vanaf Vise (Belgie). In 2015 heb ik een rondje Nederland ge wandeldvan ongeveer 1100 km. Nu in 2017 ga ik een begin maken aan de voetreis naar Rome.

Actief sinds 21 April 2015
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 22214

Voorgaande reizen:

27 Juli 2017 - 27 Augustus 2017

Rome

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

06 Mei 2015 - 10 Juni 2015

Nederland

Landen bezocht: